Veebipoe www.rehvidekeskus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Mawers Trade OÜ (registrikood 12879167), asukohaga F.Tuglase 19, Tartu.

1. Mõisted

1.1. E-pood – on veebiaadressil www.rehvidekeskus.ee asuv Mawers Trade OÜ poolt Klientidele loodud Mawers Trade OÜ poolt müüdavate toodete ostukeskkond.

1.2. Klient – on juriidiline või füüsiline isik, kes on sõlminud Mawers Trade OÜ-ga Kliendilepingu.

1.3. Tarbija – on füüsilisest isikust Klient.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

2.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.5. Mawers Trade OÜ on õigus teha Hinnakirjas igal ajal muudatusi sellest ette teatamata.

2.6. E-poes kuvatakse Kaupade kohta andmed, mille on esitanud Mawers Trade OÜ-le vastava Kauba tootja. Mawers Trade OÜ ei ole kohustatud tagama ning ei vastuta järgmiste andmete õigsuse ja täielikkuse eest:

2.6.1. Tootepilt;
2.6.2. Tarnija või tootja poolt avaldatud toote tehnilised andmed;
2.6.3. Tarnija või tootja poolt toote kohta avaldatud kasutusjuhendid ja tootekirjeldused, sertifikaadid;
2.6.4. Tarnija või tootja poolt avaldatud andmed toote teiste toodetega asendatavuse, liidestatavuse või koostoimimise võimaluste kohta.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

3.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine

4.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome ja Lätti.

4.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

4.4. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5. Taganemisõigus

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

5.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

5.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

5.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@rehvidekeskus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

5.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

5.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

5.10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus

6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

6.2. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

6.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@rehvidekeskus.ee või helistada telefonil: +372 53045519.

6.4. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.5. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.

6.6. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.7. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6.8. Mawers Trade OÜ vastutus on piiratud Kliendilepingu alusel konkreetse Kliendilepingu hinnaga (tingimus ei kohaldu Tarbijast Kliendile).

6.9. Mawers Trade OÜ ei vastuta Kliendi süül Kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud Kauba ebaõige hoiustamise või sihtotstarbevastase kasutamise tulemusena.

6.10. Kui Kliendilepingu pooleks ei ole Tarbija, siis Mawers Trade OÜ ei vastuta ka Kauba puudusest tingitud mistahes kaudse või mittevaralise kahju eest ning kahju eest, mis on tekkinud kolmandale isikule.

7. Kauba tagastamine

7.1.  Klient tagastab Kauba omal kulul ja originaalpakendis. Kliendi poolt tagastatud kaup peab olema kasutamata. Rehvidega ei tohi olla sõidetud, samuti ei tohi rehvid olla velgedele paigaldatud ja demonteeritud. Velgedega ei tohi olla sõidetud.

7.2. Tarbija taganemisõigust ei kohaldata:

7.2.1. Lepingutele, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti;
7.2.2. Lepingutele, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

8.2. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9. Müügigarantii tingimused

9.1. Kõikidele Mawers Trade OÜ-i poolt müüdud toodetele kehtib tootjatehase poolt antud garantii 2 aastat. Tootjatehase poolt antud garantii katab nii toote materjali kui ka tootmisest (tootmisprotsessist) tulenevad vead.

9.2. Garantii alla ei kuulu alljärgnevad rehvide ja/või velgede vigastused ja valest kasutamisest tingitud juhtumid:

9.2.1. Rehvid, milliseid on kasutatud üle mustri kulumispiiri;
9.2.2. Rehvide ja/või velgede vigastused, mis on tekkinud teeolude tõttu;
9.2.3. Rehvide ja/või velgede vigastused, mis on tekkinud õnnetusjuhtumite (avarii, tulekahju vms) tagajärjel;
9.2.4. Vigastused, mis on tekkinud rehvide ja/või velgede valest ekspluateerimisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, balansseerimata rattad, rikkis amortisaatorid, auto ülekoormus, kettide kasutamine, naelutamine, võidusõit, off-road jms);
9.2.5. Remonditud ning taastatud rehvid;
9.2.6. Tahtlikult rehvidele ja/või velgedele tekitatud vigastused.

10. Vaidluste lahendamine

10.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rehvidekeskus.ee või helistada telefonil: +372 53045519.

10.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

10.3. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

10.4. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

10.5. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

11. Muud tingimused

11.1. Mawers Trade OÜ-il on igal ajal õigus ühepoolselt muuta käesolevaid Üldtingimusi. Üldtingimuste muutmine ei kehti Tellimuste suhtes, mille kohta on Kliendile saadetud Kinnitus.